Joogaprogrammi sisendiks on Sinu murekohad, treenituse tase ning eesmärgid, mida soovid saavutada. Selle info abil koostan 4-nädalase programmi, mis aitab kodus treenida nii, et see mõjub motiveerivalt ning tõstab füüsilist vormi. 

Individuaalne joogaplaan sobib Sulle kui:

Sulle meeldib joogat teha endale sobival ajal ja kohas

Ootad teadlikkust oma füüsilisest treeningus

Soovid tasakaalustada oma kiiret elutempot

Soovid ennetada elustiilist tulenevaid probleeme nagu alaseljavalu, uneprobleemid, lihaspinged, keha painduvuse vähenemine, uimasus, kõrge vererõhk jne

Tahaksid suurendada heade harjumuste osakaalu oma elus

Tunned, et Sa ei jõua hetkel rühmatrennidesse, kuid tahaksid sellegipoolest liikuda

HIND: 

4 nädala plaan 390 €

Sisaldab ühte kohtumist, dokumenti joogaharjutustega, videot ning kahte eratundi. 

Loe lähemalt:

Esimesel kohtumisel vestleme, et paremini mõista, milline on antud programmi lähtepunkt. 

Seejärel koostan jooga harjutuste plaani, millest kokku tekib umbes 60 minutiline individuaalne joogapraktika. Edastan selle interaktiivses faili formaadis, mida täiendavad pildid ja videod harjutustest. Esimeses eratunnis praktiseerime joogakava koos, et leida kõikides asendites sobilikud modifikatsioonid. Seejärel saab klient koostatud joogakava praktiseerida individuaalselt (soovitavalt 2-3 x nädalas), kuni 4 nädalat. 

Joogaplaan koosneb lihaseid soojendavatest, tugevdavatest ning venitavatest harjutustest, et töötada kõikide piirkondadega üle terve keha. 

Hea võimalus tegeleda oma füüsilise keha liikuvusega omas tempos ja ajas. 

Jooga individuaalne kava sobib inimestele, kellel on juba harjumuseks hea sportlik distsipliin või kes otsivad võimalust leida õige liikumine teistest sportlikest tegevustest taastumiseks. Sobib ka pereinimestele, sest pakub paindlikku treeningvõimalust, mis sobib väikeste lastega toimetavate emade-isade graafikusse. 

Joogaplaan ei sobi juhul, kui sul on raske endale antud lubadusi täita või Sa ei ole kunagi varem joogaga kokku puutunud. 

Scroll to Top